Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ...ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΑΡΓΑ...




Τι κάνετε, πώς περάσατε το κολοκαιράκι σας; Ελπίζω να ξεκουραστήκατε, να ξεφύγατε λιγάκι από τα καθημερινά μικρά και μεγάλα προβλήματα και βέβαια, να αντλήσατε ιδέες για ευφάνταστες δημιουργίες!

Η μακρόχρονη απουσία μου οφείλεται στην καλοκαιρινή μου δουλειά, που δεν είναι άλλη από το Μεζεδοπωλείο που έχω με τον φίλο μου στη Λευκάδα! Πολύ κούραση, αλλά και πολύ αδρεναλίνη!

Εδώ και μερικές μέρες, λοιπόν, επιστρέψαμε στην πρωτεύουσα και ακόμα προσπαθώ να βρω τους ρυθμούς μου... Μπορεί η δημιουργική μου διάθεση να μην έχει απογειωθεί ακόμα, όμως ξεκίνησα σιγά σιγά να τακτοποιώ τα σύνεργά μου και σας παρουσιάζω το πρώτο μου κολιέ για φέτος.


Τα βασικά στοιχεία για να ξεκινήσω, ήταν κάποιες κόκκινες, πορτοκαλί και χρυσές χάντρες που βρήκα, οπότε χρησιμοποίησα δύο αποχρώσεις μαλλιών (felt) merino, μία πορτοκαλί και μία κόκκινη, για να φτιάξω μάλλινες χάντρες με την τεχνική wet felt (σαπούνι και νερό).
Κατόπιν έφτιαξα τρία λουλούδια χρησιμοποιώντας καλούπια και την τεχνική needle felting
(επεξεργασία με βελόνα).





Τα μαλλιά και τα διάφορα εργαλεία μπορεί να τα προμηθευτεί όποιος ενδιαφέρεται από διάφορα μαγαζιά με είδη για χόμπυ.
Μεγάλη ποικιλία μπορείτε να βρείτε στο KANGAROO, γνωστό και για τα σεμινάρια που διοργανώνει, όπως και για τις δωρεάν παρουσιάσεις των εργαλείων που διαθέτει προς πώληση κάθε Σάββατο πρωί.

Για λεπτομέρειες:

KANGAROO - Σοφία Βαμβακά
Ευαγγελιστρίας 22 - Αθήνα 105 60
τηλ. / φαξ 210 3234939

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΧΑΝΤΡΑ FELT NA TH ΤΡΥΠΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟ ΚΟΡΔΟΝΙ ,Η ,ΤΟ ΣΥΡΜΑ?

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...