Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

ΖΗΤΩ ΟΙ ΠΑΛΙΑΤΖΟΥΡΕΣ!



Καλησπέρα και καλό μήνα σε όλους!

Ρε κορίτσια, πείτε μου ειλικρινά, όταν χαζεύετε στο internet και βλέπετε όλα αυτά τα καταπληκτικά που φτιάχνουν διάφοροι crafters, όλα αυτά τα υπέροχα υλικά που κυκλοφορούν και όλες τις περίτεχνες τεχνικές για πάσης φύσεως χειροτεχνίες που παρουσιάζονται σε βιντεάκια του YOUTUBE...
ΔΕ ΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΟΛΑΑΑΑΑΑ?????

Εγώ πάντως, ΝΑΙ! Με πιάνει μια μανία και θέλω να τα φτιάξω κι εγώ!
Να αγοράσω ότι υλικό κυκλοφορεί και να δημιουργήσω, μιλάμε τρελαίνομαι!

και μετά ρίχνω μια διστακτική ματιούλα στις τιμές των υλικών
και προσγειώνομαι ανώμαλα...Μπουχού...!
Γιατρειά στην ασθένεια, ή μάλλον στο αμόκ που με έχει πιάσει, βρήκα σε blog που σου δίνουν τέλειες ιδέες επαναχρησιμοποίησης υφασμάτων ή γενικά υλικών που υπάρχουν στο σπίτι και είναι σε αχρηστία. Έτσι, ψάχνοντας στα συρτάρια, όλο και κάτι παλιό βρίσκεις που μπορείς να ανακυκλώσεις και να το κάνεις πρώτη ύλη για τις κατασκευές σου. Και να είστε σίγουρες, στο δικό μου σπίτι βρίσκεις πολύ πράγμα φυλαγμένο, με την ίδια άκυρη λογική πάντα "μπας και φανεί κάποτε χρήσιμο".
Οπότε, ήρθε η ώρα τους!

Μια πολλή όμορφη και εντυπωσιακή ιδέα είναι αυτή της WOOLY FABULOUS
που χρησιμοποιεί φερμουάρ, κυρίως μεταλλικά, σε συνδυασμό με μαλλί felt, για να δημιουργήσει διάφορα αξεσουάρ, όπως καρφίτσες και κολιέ. Έκανα κι εγώ μια σχετική απόπειρα και έφτιαξα ένα λουλούδι (needle felting) . Θα το δείτε παρακάτω στην φωτογραφία.

Επίσης, μιας και κάναμε ένα ξεσκαρτάρισμα στα καλοκαιρινά και παλιά χειμερινά ρούχα, προέκυψαν πολλά υφάσματα που μπορώ να μεταποιήσω. Ρίξτε μια ματιά στις φωτογραφίες της Len 'Arte που δείχνει βήμα βήμα (passo a passo) μερικές τεχνικές για υφασμάτινα λουλουδάκια και άλλα.

Τέλος, για περισσότερα λουλουδάκια και καλύτερες εικόνες, ψάξτε στις αναρτήσεις του blog SEW BLESSED.


Κάνοντας μερικές απόπειρες έφτιαξα διάφορα πραγματάκια χρησιμοποιώντας:
  • Παλιά χρωματιστά ρέλια που έγιναν λουλουδάκια
  • ένα φερμουάρ που βρήκα, το έκανα ένα εντυπωσιακό περίγραμμα στο μάλλινο λουλούδι μου
  • μια ζώνη που δε μας άρεσε ποτέ και είχε μεταλλικά στοιχεία και ξύλινες χάντρες την κατέστρεψα για χάρη της τέχνης (χι χι!)
  • παλιά μπλουζάκια, γίνανε λουλούδια
Μόλις μου έρθει και η έμπνευση, θα γίνουν και οι συνθέσεις τους...



Φιλιά πολλά!

7 σχόλια:

Chryssa είπε...

Γεια σου Ευαγγελία!! Παρα πολύ ωραία τα καλούδια που εφτιαξες.
Και πόοοοσες φορές έχω πέσει στα πατώματα με αυτά που βλέπω στο ιντερνετ και τα θέλω όλα όλα όλα!!! αχ το μνημόνιο μου... :P
Καλό μήνα σου εύχομαι και δημιουργικό!
xo

Αlex... είπε...

Μπραβο!Πολυ καλη προσπάθεια!Το να φυλας κατι γιατι μπορει να χρειαστεί αργότερα είναι η αρχή κάθε crafter!!!
Όλα αυτά τα projects με της Παναγιάς τα μάτια επάνω τους, συνηθως είναι φτιαγμένα άπο γυναίκες που σχεδιαζουν καρτες , layouts κ.α. και τους στέλνουν υλικά διάφορες εταιρίες.Έτσι αυτες τα διαφημίζουν φτιάχνοντας αυτα τα καταπληκτικα πραγματα και σε κάνουν να τα έχεις άναγκη για να δημιουργησεις και εσυ τα ιδια υπεροχα πραγματακια!H άλλη περίπτωση είναι ότι έχουν πλούσιους άντρες η ότι βρίσκουν προμήθειες σε καλύτερες τιμές!
Η ιδεα της ανακύκλωσης παντως είναι πολύ καλή!Εμένα μου αρέσει να χρησιμοποιω χαρτόνια απο χαρτόκουτα!Μπορείς να δημιουργήσεις πολύ όμορφα εφε αν τα σχισεις και τα βαψεις η μελανωσεις!
Επισης μπορεις να φτιάξεις πολυ ομορφα λουλουδια με διαφορες τεχνικες.Υπαρχουν στο utube αρκετα βιντεακια!Όπως και πολλά άλλα στολίδια!
Αυτα!Εδω είμαστε πάντως για να ανταλλασουμε ιδεες!

Ανώνυμος είπε...

Κορίτσια, σε ένα ισπανικό περιοδικό διάβασα το εξής "οι τρεις κανόνες κατά της κρίσης είναι οι εξή: ανακυκλώνω, επιδιορθώνω, μεταπουλώ". Αρα κορίτσια, ηθικό ακμαίο. Ετσι κι εμείς θα βάλουμε κάτω ό,τι παλατζούρα διαθέτουμε και θα την αξιοποιήσουμε.
Λοιπόν, αδερφούλα είμαι μαζί σου...ζήτω οι παλιατζούρες!!!
Ευγενία

EVAGELIA VRETTOU είπε...

κορίτσια ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας και την αμέριστη συμπαράσταση που δείχνετε...χι χι!
Μουά, το μνημόνιο και η Τρόικα έχουν ακούσει τα εξ' αμάξης πολλάκις από μένα. Καλό μήνα και σε σένα και πάλι.
Άλεξ, τα λόγια σου ήταν βάλσαμο. Δεν ήξερα για αυτές τις συνεργασίες κυριών και εταιρειών που περιγράφεις... Ευχαριστώ για την προθυμία ανταλλαγής ιδεών, έχω δει τι όμορφα πράγματα φτιάχνεις στο blog σου και σίγουρα θα σου χρειαστώ τις συμβουλές σου σύντομα.
Όσο για σένα, sister, συνέχισε την εμψύχωση και ψυχοθεραπεία της αδερφούλας σου. I need you! χα χα χα...

Anzouya είπε...

Καλά τα λουλουδάκια σου είναι ΤΕΛΕΙΑ! Πόσα πράγματα μπορεί να φτιάξει κανείς με φαινομενικά άχρηστα υλικά! Μάλλον πρέπει να κάνω κι εγώ μια μικρή "ανασκαφή" στις παλιατζούρες μου! ;-)

Δημιουργία είπε...

Μη στεναχωριεσαι αν δεν εχεις ολα τα υλικα, υπαρχουν παντα εναλλακτικες λυσεις αρκει να κοιταξεις ενα γυρο μεσα στο σπιτι και θα ανακαλυψεις θησαυρους. Πιστεψε με, σου μιλαω εκ πειρας.

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Πατριώτισσα (Anzouya) χαίρομαι που σου άρεσαν τα λουλουδάκια μου. Δημιουργία, σε ευχαριστώ, επίσης για το σχόλιό σου, αρχίζω να εκτιμάω αλλιώς τα διάφορα πράγματα που βρίσκω στο σπίτι και προσπαθώ να αναπτύξω την ευρηματικότητα μου!
Σας ευχαριστώ όλες για τα πολύ γλυκά σχόλιά σας!

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...