Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Ο ΚΥΡΟΣ ΓΡΑΝΑΖΗΣ ΣΤΗ ΜΠΛΟΓΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ!



καλησπέρα σε όλους!


Χθες το βράδυ είχα μια πολύ γλυκιά ειδοποίηση από τη lourdi, μια από τις πιο ευρηματικές φυσιογνωμίες της μπλογκογειτονιάς, η οποία με παρέπεμπε να παραλάβω βραβείο εφευρετικότητας από το "σπίτι" της. 
Η γνωστή "Πολυτεχνίτισσα", πολύ γενναιόδωρα έδωσε βραβεία σε πολλές φίλες της, μια εκ των οποίων ήμουν κι εγώ. 


Με τη σειρά μου θα το δώσω σε όλες τις φίλες και τους φίλους που επισκέπτονται το blog  μου, αλλά, κυρίως, σε όλες τις φίλες που με εμπνέουν καθημερινά με τις υπέροχες δημιουργίες που μας δείχνουν 
στα δικά τους blog-όσπιτα!




Καλό βράδυ και καλές δημιουργίες!!!

2 σχόλια:

Δημιουργία είπε...

Παντα χαρες στο μπλογκ σου ευχομαι να παιρνεις.

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ, Δημιουργία μου!

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...