Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

FELT ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΝΤΟΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!



Γεια χαρά σε όλους σας.


Εν' μέσω χριστουγεννιάτικων κατασκευών, ξεκλέβω και λίγο χρόνο για το πολύ αγαπημένο μου felt.
Ορίστε ένα καινούργιο ζευγάρι σκουλαρίκια και μια καρφίτσα που τελείωσα σήμερα το πρωί. Μου αρέσει πολύ! Έχω ξετρελαθεί με το αποτέλεσμα, γιατί πρώτη φορά συνδυάζω φερμουάρ με felt.






και η πίσω όψη της...






Να και τα σκουλαρίκια...


Πώς σας φαίνονται;;; εεε;;;

Στο Κορίτσια Για Σπίτι έχουμε πολύ ωραίες ιδέες για σταυροβελονιά, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα χριστουγεννιάτικα μοτίβα που θα κεντήσετε καθώς και πατρόν!

Φιλιά πολλά!

4 σχόλια:

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Τα είδα από κοντά και είναι πολύ όμορφα. Το τελείωμα με το φερμουάρ δημιουργεί ένα πολύ κομψό αποτέλεσμα. Μου αρέσουν πολύ τα αντιθετικά χρώματα που χρησιμοποίησες!!Ξέρεις, είναι του γούστου μου!

NANTIA είπε...

Πάρα πολύ όμορφα! Και πολύ πρωτότυπη η ιδέα με το φερμουάρ!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!

lourdi lourdaki είπε...

Περασα να σου πω..για ελα λιγο απο το σπιτι μου εχω κατι για σενα!
Καλο βραδυ!

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...