Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

μικρά έργα τέχνης...έφτασαν στα χέρια μου!


Προχθές το πρωί χτύπησε την πόρτα μου η διαχειρίστρια και μου έδωσε ένα ειδοποιητήριο για παραλαβή συστημένου γράμματος. Κοιτάω την ημερομηνία και έδειχνε ότι ήρθε 2 εβδομάδες πριν! " Είχε παραπέσει πίσω από τη γλάστρα της εισόδου...", μου είπε η κυρία Νίτσα και την ευχαρίστησα που μου το έφερε. 

Μια υποψία περί τίνος πρόκειται την είχα...

Στο ταχυδρομείο με ρωτάει η υπάλληλος: "κυρία Βρεττού, περιμένετε κάτι ογκώδες; Για να ξέρω που να κοιτάξω;"...."μμμ, μπορεί", της απαντάω, "δεν ξέρω τι είναι!".

Βγαίνοντας από το ταχυδρομείο ρίχνω μια ματιά στο φάκελο, που περιείχε όντως κάτι ογκώδες, και βλέπω το όνομα της Ελένης. Η υποψία μου επιβεβαιώθηκε! "Αχ, τι ωραία!", σκέφτηκα χαμογελώντας.

Ενθουσιασμένη ανοίγω το δώρο μου και αντικρίζω μια πανέμορφη κάρτα ζωγραφισμένη από την Ελένη με ευχές για καλή τύχη! 






Πηγαίνω και παρακάτω στα πολύ επιμελώς αμπαλαρισμένα καδράκια και μένω με το στόμα ανοικτό! Είναι καταπληκτικά! Το ήξερα βέβαια, τα είχα δει στην ανάρτησή της, αλλά από κοντά είναι ακόμη πιο όμορφα...Ήδη κοσμούν τον τοίχο του δωματίου μου! Εννοείται ότι θα κορνιζάρω και την κάρτα!



Ελένη, ευχαριστώ ακόμη μία φορά, τα έργα σου πραγματικά είναι υπέροχα! Ξετρελάθηκα και με την κοπέλα της κάρτας...τη χορεύτρια! (έτσι τη βλέπω εγώ...). Εύχομαι και σε εσένα να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς τέτοιες ομορφιές!



 

4 σχόλια:

Maite - vitoma είπε...

¡Qué bonito!
Bss.

Νίκη είπε...

Η κοπέλα είναι πράγματι καταπληκτική, αλλά και η ανθισμένη αμυγδαλιά...στην ώρα της .

Δημιουργία είπε...

Παντα καλοτυχη να εισαι και καλο μηνα να εχεις.

sim only deals είπε...

i like these designs

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...