Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

βουτιά στο βυθό!


Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους!
Να φέρει ο νέος χρόνος μόνο χαρές και πολλή αγάπη!

Μόλις η μπέμπα μας κοιμήθηκε και σκέφτηκα ότι δεν πάει άλλο...
Τόσος καιρός πέρασε χωρίς ανάρτηση, ώρα να αφιερώσω λίγο χρόνο στην μπλογκοπαρέα.

Καταρχήν, ελπίζω να περάσατε πολύ όμορφα στις γιορτές με τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Όταν μπορούσα ξέκλεβα λίγο χρόνο για να θαυμάσω όλες αυτές τις καταπληκτικές χριστουγεννιάτικες κατασκευές σας και τις γευστικότατες συνταγές των ημερών. Εμείς περάσαμε τα πρώτα μας Χριστούγεννα με το μωράκι μας, αλλά και με πολύ κόσμο, μιας και ήρθαν και οι γονείς μου από Λευκάδα, αλλά και η αδερφούλα από τη Χίο (αδερφάκι μουουουου...φιλάκια!), φορτωμένη ένα σωρό χειροποίητα δωράκια για τη μικρή μας! Δείτε μια φώτο με το σκουφάκι της θείας μας!

Είχαμε, όμως, και την ευκαιρία να δούμε και μερικούς φίλους, στο απίθανο πάρτυ που έκαναν η αδερφούλα και ο Βασίλης της για τη γιορτή του. Έτσι ξεδώσαμε λιγάκι και ξεφύγαμε από τη μωρουδιακή (λατρεμένη κατά τα άλλα) ρουτίνα μας! 

Αλλά και από χειροτεχνία, δεν πήγαμε πίσω! Χειροποίητα δωράκια για τις γιορτές, αλλά και διάφορες παραγγελίες που προέκυψαν μου έχουν δώσει την ευκαιρία να καταπιαστώ και πάλι με υφάσματα και κλωστές.

Τί θα σας δείξω σήμερα; Ζωάκια του βυθού που προορίζονται για μπομπονιέρες! Ο ανιψούλης μου θα βαφτιστεί το καλοκαίρι και η μαμά Έλενα σκέφτηκε το θέμα να είναι ο βυθός, οπότε και ετοίμασα μερικά δειγματάκια με βαμβακερά υφάσματα, αλλά και με τσόχα για να διαλέξει αυτά που της αρέσουν περισσότερο. 





Δεν είναι πολύ γλυκά; μάλλον θα γίνουν μπρελοκάκια και ίσως στολιστούν με χαντρούλες και κορδελίτσες...θα δούμε...

Ωχ, κάτι ακούω... μάλλον το μπεμπέ ξύπνησε... :)

Φιλιά πολλά σε όλους και πάλι τις πιο θερμές ευχές μου για το 2013! 


17 σχόλια:

eleni είπε...

Καλή χρονιά,Εύα,με υγεία,χαρά και με τις ευχές μου να καμαρώσετε όπως θέλετε τη μπουμπού σας!
Γλύκαααα είναι και το σκουφάκι της θείας τέλειο!
Από τα υπέροχα,που δημιουργείτε,φαντάζομαι τι θα έχει η μικρούλα!

Πολύ όμορφη ιδέα για μπομπονιέρες,πάντα με γούστο επιμελημένα.
Φιλιά!

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

καλή χρονιά!!!

Τα υφασμάτινα είναι πραγματικά μοναδικά!!!Ειδικά τα χελωνάκια μου άρεσαν πολύ πολύ!!!!

Konstantina είπε...

καλή χρονιά Εύα μου!! να χαίρεστε τη μικρούλα σας!! Το σκουφάκι είναι τρέλα!! Και τα υφασμάτινα ζωάκια είναι φανταστικά!! Ολα υπέροχα!! Μπράβο!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ψηφίζω κι εγω τα ύφασματινα!!! Δεν σταματώ να θαυμάζω τα νέα μας αποκτήματα!!! Η μπέμπα τρέλα!

Χρυσούλα είπε...

Καλή Χρονιά!...γλύκα είναι η μικρούλα σας...να την χαίρεστε!....
Τα δειγματάκια μου άρεσαν...ωραίο και το θέμα της βάφτισης...Να είστε καλά!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Unknown είπε...

τι γλυκουλααα,να σου ζησει κοπελα μου,ομορφα καλοκαιρινα δωρακια απο τη Χιο!!!

Taelia88 είπε...

Φανταστικά τα ζωάκια που έφτιαξες για μπομπονιέρες!!! Πολύ όμορφο θέμα βάφτισης, ο βυθός!!!
Καλή χρονιά να έχεις με Υγεία και Αγάπη!!
Καλό βράδυ!!

Νίκη είπε...

Ευάκι μου τι γλυκό που είναι το μπεμπάκι σου; Να το χαίρεστε και να έχετε όλοι μια ομορφη χρονιά γεματη χαρες!
Οι δημιουργίες σας φοβερες, τα παιδακια σας είναι πολύ τυχερα! Τα ζωακια του βυθού υπέροχα και τα τσοχινα και τα βαμβακερα, αν και μια που η βαφτιση θα γινει καλοκαιρι μαλλον θα ταιριαζουν περισσότερο τα βαμβακερα!
Φιλιά!

EvaG είπε...

Ευα χρονια πολλά καλή χρονιά με υγεία , χαμόγελα , έμπνευση (αν και απ'ότι βλέπω δεν την χάνεις χαχαχαχα) ,και πολύ αγάπη. Να χαίρεστε την μπεμπούλα σας.!!!!! Το σκουφί σούπερ και οι μπομπονιέρες όλα τα λεφτά.Είσαι μεγάλο αστέρι.Μπράβο σου.!!!!!! Πολλά φιλιά.!!!!

mirsini's creations είπε...

Καλημέρα Ευάκι μου !!!! Πώ..πώ...δέν έχω υπολογιστή και δέν έχω προλάβει να ευχηθώ σε όλους τους bloggers που θα ήθελα...Καααλή χρονιά λοιπόν σας εύχομαι...με υγεία πολύ να σφίζετε και να χαίρεσται την γλυκεία σας την μπεμπούλα !!!! Το σκουφί σούπερ...όπως λέει και η αγαπημένη συνονόματή σου απο πάνω !!!! Τα ραφτά σου πλασματάκια είναι πανέμορφα....πανίγλυκα....τέλειαααα..όπως και ό,τι δημιουργούν τα χρυσά σου τα χεράκια !!!!
Και του χρόνου καλή μου Έυα.....να είσαι και να περνάς καλά !!!! Φιλάκια πολλάααα !!!!

Δημιουργία είπε...

Να χαρώ εγώ μανεκέν.Να τη χαίρεσαι τη μικρή σου κουκλίτσα.

ikaxela είπε...

Εύα μου τις καλύτερες ευχές μου! Ότι και να κάνεις υπέροχο θα είναι! Φιλιά

Pepi είπε...

Καλή και ευτυχισμένη χρονιά να'χεις, Εύα μου! Τα υφασμάτινά σου, όπως πάντα, καταπληκτικά και καλοδουλεμένα! Φιλιά και να χαίρεσαι την μικρούλα σαν τα ψηλά βουνά!

elenoula είπε...

kali xronia! kala,ta ifasmatina einai poli poli oraia!bravo!!

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια Ευαγγελία μου!! Είναι εκπληλτικά αυτά που έφτιαξες! Όσο για το γούστο σου τι να πω πια...μας έχεις αφήσει άφωνους! Λατρεύω το σκουφάκι και το μοντέλο!! Μαρίνα, Νίσυρος!

evitas kleine Träume είπε...

Ευαγγελίααααα...Μια καλή νέα δημιουργική χρονιά εύχομαι!!!!!!!!
Τα ζωάκια είναι ε κ π λ η κ τ ι κ α!!!!!!!! Μα τι ταλέντο!!!!!!!!! :) Σμουατς...μάκια σουυυ... :)

Reperaz Τέχνης & Αντικειμένων είπε...

Αχχχ αυτή η ανάρτηση έφερε καλοκαίρι!

Καλή χρονιά με υγεία!

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...