Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Τσόχινες μπομπονιέρες για τη μικρή Λουίζα!


Γεια σας, γεια σας!

Εδώ και κάμποσες ημέρες ασχολούμουν με τις μπομπονιέρες για τη βάφτιση μιας κουκλίτσας. Η μαμά Αλεξάνδρα μου έστειλε σχετικό e-mail ζητώντας να φτιάξω μπομπονιέρες για τα παιδάκια, διαλέγοντας κουκουβάγιες για τα κοριτσάκια και ελικοπτεράκια και τρενάκια μπρελόκ για τα αγοράκια. Με μεγάλη μου χαρά δέχτηκα και ορίστε μερικές φωτογραφίες από τα μπρελοκ που έφτιαξα και έδεσα σε τούλινα φιογκάκια που περιέχουν χρωματιστά κουφετάκια για να γλυκάνουν τα παιδάκια.








Ετοίμασα κι ένα μικρό δωράκι για τη μικρούλα, μια στέκα με δυο υφασμάτινα χειροποίητα λουλουδάκια που ελπίζω να της ταιριάζει και να την χαρεί.


Μια σειρά από παρόμοιες στέκες και άλλα τσιμπιδάκια για τα μαλλιά ετοιμάζονται σιγά σιγά και θα τα δείτε σε επόμενες αναρτήσεις. Τα αξεσουάρ για τα μαλλιά δίνουν χάρη σε μικρές και μεγάλες κυρίες, άλλωστε! 


Σας αφήνω με αυτή τη φατσούλα που ανακάλυψε την ύπαρξη του καλαμποκιού και ξετρελάθηκε! 
Τα κατασπαράζει δυο δυο με περίσσεια επιδεξιότητα, χι χι!



φιλιά σε όλους!

10 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλημέρα γλυκιά μου, πρώτα δίνω μία τσιμπιά στο πανέμορφο κοριτσάκι και μετά εκφράζω το θαυμασμό μου για τις μπουμπουνιέρες ( ιδιαίτερα η ροζ)

Anastasia είπε...

Πανέμορφες, ιδιαίτερα οι κουκουβάγιες μου άρεσαν πολύ!!! Η μικρή είναι σκέτη γλύκα! Φιλιά.

skepiloges είπε...

Ομορφιές!!! Μπράβο σου! Πανέμορφες οιμπομπονιέρες αλλά την η μικρή ζουζού με το καλαμπόκι κλέβει τα βλέματα! φιλιά!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Θα εστιάσω κι εγώ στην ανηψιά μου που είναι κούκλα και τσαχπίνα!! Κι επειδή είχα ...μέσο είχα πάρει μια μικρή γεύση από αυτά τα υπέροχα, τσόχινα δημιουργήματα! Καταπληκτικά, όπως πάντα!

konstantina handy mama crafts είπε...

πανέμορφες όλες!! Μπράβο!! Πω πωωω όσο σκέφτομαι ότι πρέπει να αρχίσω κι εγώ να σκέφτομαι θέμα για μπομπονιέρες για τη βάπτιση του μικρού....!!!!! Ωραίες ιδέες!!

Δέσποινα είπε...

Οι μπομπονιέρες είναι πανέμορφες, αλλά η μικρούλα με το καλαμπόκι κλέβει την παράσταση!

Pepi είπε...

Η μικρή με το καλαμπόκι είναι γλύκα! Τσαχπίνα και ζουζούνα! Οσο για τις μπομπονιέρες,είναι αξαιρετικά καλόγουστες και καλοδουλεμένες, όπως πάντα άλλωστε!! Καλή εβδομάδα να'χεις!

ikaxela είπε...

Πολύ ωραία δουλειά Εύα μου! Η φάτσα είναι για ζούλιγμα!! Φιλιά!

JoaN είπε...

αχα! Επιτέλους διαφορετικές μπονμπονιέρες! Πολύ μ αρέσει το "φιογκάκι" για τα κουφέτα, αντί του συνηθισμένου πουγκιού.

Vivika είπε...

Είναι πανέμορφες!!!!

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...